Můj druhý R5GT 16V zvaný "Žloudek"

...pár slov o "žloudkovi" aneb Jak jsem vytůnil

_Tak tenhle příběh začíná někdy v říjnu 2000, kdy jsem si koupil tuhle R5ku, druhou v pořadí. Je to GT turbo phase I, rok výroby 1986. Až na pár maličkostí byla téměř standardní. Jiný byl ovšem motor, a to 16V z R19.
_Zprvu sem ani tunit neměl v úmyslu, chtěl jsem s tím prostě jen jezdit. Dával jsem do kupy takové ty nutné věci, jako výměna oleje, destiček, rozvoďáku a tak podobně. Postupně to došlo až na výměnu převodovky, všech kotoučů a spousty dalšího :(
_Zpočátku se tunění odehrávalo velmi pozvolna. Hlavní část proběhla v květnu-červnu 2002, kdy jsem dával lak. Nebudu to tu nějak sáhodlouze popisovat, jen tu zmíním co jsem upravil oproti sérii a samozřejmě taky fotky. Mrkněte ne to.

picture by: Jakub Tulak
Photo by ACE
31. march 2oo4 "žloudek" prodán
nový majitel: ACE

...dodatečně pár fotek "ze šuplíku"
pohled na motor - 2002
krátce po laku - červen 2002
podzim 2002
montáž el.stah. oken - 2003
montáž el.stah. oken - 2003
květen 2003
květen 2003
květen 2003
květen 2003
montáž středové konzole a ovladačů topení - červenec 2003
středová konzole - červenec 2003
nový majitel čistí žluťáka - duben 2004
duben 2004
nový pruh - duben 2004
polep - duben 2004


co jest upraveno:
_motor + pod kapotou
16V motor
  • 16V motor (r.1992)
  • odlehčený setrvačník
  • kónický vzduchový filtr K&N
  • rozpěra
_exteriér

PŘEDNÍ NÁRAZNÍKMASKAKAPOTABÍLÉ PŘEDNÍ BLINKRYBÍLÉ BOČNÍ BLINKRYZAVAŘENÝ ZÁMKYPOKOVENÁ OKNAZADNÍ DVEŘE

  • PŘEDNÍ NÁRAZNÍK
  • gumové lišty odstraněny, prolisy po lištách zahlazeny
  • zahlazený prolis pro SPZ, SPZ je vespod, odnímatelná
  • modifikovaná spodní část z německého bodykitu TechDesign
  • žebrování vespod odstraněno, nahrazeno černou síťovinou
  • 3 oválné otvory v horní části, také s černou síťovinou
  • originál žluté mlhovky phase I
  • MASKA
  • maska Empty (vyrobená z původní masky GTE) style s černou síťovinou
  • původně se znáčkem z R19 phase II
  • znáček se někomu líbil (2oo3), nyní bílý symbol GT
  • KAPOTA
  • zamračená kapota BadBoy style
  • průduch z R19 phase I
  • BÍLÉ BOČNÍ BLINKRY
  • původně na Felicii
  • ZAVAŘENÝ ZÁMKY
  • odstraněné a zahlazené zámky na předních dveřích
  • dveře se odemykají centrálem na D.O.
  • zámek na třetích dveřích jsem se rozhodl pro jistotu ponechat :o)
  • POKOVENÁ OKNA
  • KOUŘOVÝ ZADNÍ LAMPY
  • ŽLUTÝ PRUH NA PŘEDNÍM OKNĚ
  • ANTÉNA
  • původní anténa vpředu odstraněna, otvor zavařen
  • malá anténka z felicie se zesilovačem našla své místo vzadu
  • ZADNÍ DVEŘE
  • odstraněn nápis RENAULT 5 GTturbo
  • odstraněn stěrač a ostřikovač
  • zahlazený prolis pro SPZ
  • bez stříšky nad oknem
  • ZADNÍ NÁRAZNÍK
  • odstraněna ozdobná lišta
  • zahlazený prolis po liště
  • zahlazené mřížkování ve spodní části
  • speciální prolis pro SPZ, s osvětlením
  • 15" BÍLÁ AL-KOLA
  • opravený, komplet opískovaný liťáky z R19
  • nastříkaný komaxitem na bílo
  • pneu 195/50 R15
  • BRZDOVÉ TŘMENY NA ŽLUTO
  • žlutá barva FoliaTec
  • KONCOVKA VÝFUKU
  • ozdobná koncovka výfuku, průměr 80mm
  • docela rozumnej zvuk
_interiér
  • přední sedačky z R19 16V s červenou proužkou (řidičova má štelovací bederní podpěru)
  • některé prvky lakované do červena (okolí budíků, střední část volantu, ventilačky, ovládací knoflíky, mřížky na repro, misky u klik
  • standardní červený koberec GT
  • černé koberečky s červeným lemováním
  • Alu řadička ELIA s červeným proužkem
  • prohozený pozice rádia a ovládacích prvků topení (rádio je tam, kde byly původně ovladače na topení a hodiny a naopak)
  • sice jsem přišel o hodiny, ale ty jsou na rádiu, že...
  • rádio se líp ovládá a je i líp vidět a CD v této poloze téměř nepřeskakuje
  • Alu pedály
  • zadní plato - z dřevotřísky, potažené molitanem a černou koženkou osazené reproduktory z Bedny

  http://come.to/the.five
Last updated 19-10-2009