|
Provedli jste nějakej ten základní tuning a zjistili že chcete víc? Tak tady nastupuje už něco "ostřejšího", bude třeba nějaká chirurgie a drobátko víc peněz. Po většině úprav budeme taky lakovat. Tak co tu máme... |
|
(E) Větší liťáky (15") |
Pneu třeba 195/45 R15 nebo levnější 195/50 R15. Taky můžeme přidat podložky pro zvětšení rozchodu. Moc to nepřeženem, tak 20mm/kolo bude OK. |
|
|
-na vrakáčích či bazarech seženete kola, jaká se vám líbí
-úplně změní vzhled auta (kola=základ tuningu) |
|
-cena (použitá sada 4kola+pneu = 5-12 tisíc, nová mnohem víc)
-větší kola zřejmě nemáte v techničáku |
|
|
|
(E) Zahlazený přední nárazník |
Nelíbí se vám lišta na standardním předním nárazníku? Pryč s ní. Zbyde po ní drážka, tu musíte zalaminovat. Co prolis pro SPZ? Vyříznout, dolaminovat do roviny, vybrousit - a je to. Než to půjde do lakovny přidáme ještě nějaký otvory pro lepší chlazení do horní části. Tam pak příjde síťovina. Tu také dáme místo původních mřížek ve spodní části. |
|
|
-hezčí než původní neupravený nárazník
-vyjde to levněji než shánět nějaký tuningový nárazník |
|
-kam potom s SPZ? to nechám na vás...
-vyžaduje zručnost nebo profíka co vám to udělá
-což asi nebude zadarmo, nutno lakovat |
|
|
|
(E) Zahlazený zadní nárazník |
Obdobně můžete upravit i zadní nárazník. Sundat lištu, zalaminovat drážku, zabrousit. Ale co se žebrováním vespodu? Hezky zahladit do roviny nebo vyříznout a nahradit síťovinou. |
|
|
-viz přední nárazník |
|
-vyžaduje zručnost nebo profíka co vám to udělá
-což asi nebude zadarmo, nutno lakovat |
|
|
|
(E) Zadní dveře se stěračem z Clia |
Originální zadní stěrač vypadá tak divně. Snad nám pomůže kousek co původně patří na starší Clio. Jsou ale i jiné možnosti. |
|
|
-vypadá líp nežli původní |
|
-nutno poladit, nebo použít jen krytku |
|
|
|
(E) Zadní dveře bez stěrače |
Stěrač vzadu je potřeba, ale když vypadá tak divně...
(Motorek ven, stěrač pryč, díry zavaříme, zabrousíme, dokitujeme, ...) A je to. |
|
|
-hnedle to vypadá líp :o) |
|
-těžko bez stěrače hlavně v období dešťů či v zimě
-nutno lakovat |
|
|
|
(E) Zahlazený zadní dveře |
Absolut smooth. Pěkná práce. Upravit lištu se zámkem, zavařit, zabrousit, dokitovat... Zaoblení musí sedět. |
|
|
-to nemá každej :)) |
|
-těžko bez stěrače hlavně v období dešťů či v zimě
-SPZ nutné umístit na spodek nárazníku, nezapomeňte na osvětlení
-nutno lakovat |
|
|
|
(E) Zavařený zámky na dveřích |
Stačí vyndat zámky, zavařit, dokitovat, dobrousit a je to... |
|
|
-nebudou vám ze dveří trčet ty hrozný zámky |
|
-nutno mít centrál na DO
-musíte to mít nějak posichrovaný pro případ že se vybije baterie v autě nebo v ovládači
-nutno lakovat |
|
|
|
(E) Zamračená kapota (BadBoy style) |
Jednoduchá úprava, kterou zvládne každý klempíř. |
|
|
-auto rázem ztratí krotký vzhled
-mnohem efektnější nežli klasická mračítka |
|
-nutno lakovat |
|
|
|
(E) Tuningový zrcátka |
Pokud se vám nelíbí původní zrcátka, nabízí se široká škála možností, čím je nahradit. |
|
|
-nabídka je veliká, záleží na vkusu (M3 style, spiegel, atd...) |
|
-cena (~5000 za pár) |
|
|
|
(E) Maska |
Originální maska je o ničem? Hoďte tam nějakou tuningovou, pořádně změní vzhled! Nebo se při troše umu dá udělat doma. |
|
|
-i zde je nabídka velmi široká, záleží nejen na vkusu |
|
-u nás nejspíš neseženete |
|
|
|
(E) Quad headlamp conversion |
Záměna hlavních světlometů za čtyři kulaté. Vyrábí firma MORETTE. |
|
|
-libová věcička, + přídavný dálkový světla |
|
-u nás nejspíš neseženete
-cena (~13000) |
|
|
|
. . . |
|
(V) Úpravy výkonu |
Něco málo možností jak lze zvýšit výkon motoru. |
|
sportovní vačka Reichhard Motorsport - zvýšení výkonu o 12-15k cena 348 Euro |
upravený chip Powerchips - zvýšení výkonu o 10k cena 650 sFr |
sportovní vzduchový filtr - ------- 5 - 8k cena cca 1800kč |
laděná výfuková koncovka Remus - ------- 5k cena 6 200kč |
|
|
|
|