czech and slovak renault5 scene
Můj R5 GT projekt 2oo6

jak se věci mají nadále...

01/2006

* dodělání výfuku, opískování+našopování
* emise, technická, pak jsem vyzvednul platně z depozitu...

* přední nárazník ze žebráka, na tom z GT se totiž ještě pracuje,
* zimáky na fujfuj plecháčích, a další kupa drobností zbývá ještě doladit ...


04-05/2006

v plniči
milánek lakuje :o)
po laku
po laku
už s pneu 195/55
nárazník před lakem
už to prasklo...
svody ze smetiště
připravené svody
nové umístění lambdy
výfuk
výfuk
výfuk
dědek modeluje nárazník
dědek modeluje nárazník

* koncový tlumič na zakázku, nerezová koncovka 90mm, včetně precizní montáže od firmy JP výfuky
* oprava předního nárazníku ph.II a příprava na lak [velké díky patří dědkovi]
* alu SPEEDLINE ph.II - broušení, příprava, plnič
* popraskané plech svody, už byly vařený, ale prasklo to za svárem
* tak jsem vyštrachal ty litinový, "očistil" a dal jsem je tam
* lambdu jsme umístili dole na svod před přírubu
* alu SPEEDLINE ph.II - finální lakování + new pneu SEMPERIT 195/55 R13
--> přemýšlím o 15" tak tyhle 13" SPEEDlajny asi půjdou časem do světa, kdybyste měl nědko zájem...

[velké díky patří dědkovi a milanovi]


05/2006

a je tam :o)
jde se nasadit!
jde se nasadit!
přivezen od lakýry
přivezen od lakýry
nárazník před lakem
nárazník před lakem
195/45
195/45

* nasazení předního nárazníku, odvoz do lakovny, nasazení nalakovaného nárazníku,...
* kolečka rsl, byly na prodej :) - jen zkouška


06/2006

oko
chybi žlute mlhovky
new maska GTE ph.II
bokorys
náhled vnu
žlutý H4 NARVA 48885

* konečně mám i tažné oko , umyté auto, a chystám se na výtvoření zadního plata... (výkres)
* drobnosti co ani nejsou vidět, nová maska GT phII (půjde do černa, už je u lakýry), žlutý H4 z Francie (NARVA 48885), pedály


07/2006

* konečně maska GT phaseII. v laku, a začínám stavět zadní plato, taková moje víceméně audio-prvotina :)
* po oměření prostoru pro plato, repro a zesilovače jsem nakreslil výkresy v CorelDraw.
* sehnal dřevotřísku, kámoš mi obě desky podle mý předlohy vyjel na CNC fréze.
* plato je dvouvrstvé, ve spodní desce jsou cestičky pro kabely.
* potažení jsem zvládnul sám, stejně tak natahání káblíků, zapojení a sestavení
* sestava plata je
4-kanál Magnat Classic 360 a ovály Hertz DCX-690
* časem postavíme nějaký ten vůfr :)


08/2006

* tak po důkladné ekologické katastrofě (mytí motoru) následoval neplánovaný výlet do pole
* škody: přední nárazník, promáčklý blatník, nepěkně promáčklá střecha a další kupa "drobností" :-(


10/2006

* toto pojízdné GTE jsem koupil na ND, abych mohl své GTE opraviti
*
já sám si z něho beru střechu a dalších pár drobností, zbytek je na rozprodej


kontakt: Jakub - The.five


  http://come.to/the.five
Last updated 21-04-2007